فتح الله زاده : فردا مجیدی هم استقلالی Ù…ÛŒ شود

فتح الله زاده : فردا مجیدی هم استقلالی می شود




 

 


فتح الله زاده : فردا مجیدی هم استقلالی می شود


تاریخ : شنبه ،
31 تیر 1391

مهاجم باسابقه فوتبال ايران با سه تيم اماراتي مذاکره کرده و براي حضورش در يکي از اين تيم ها منتظر پاسخ اماراتي هاست.


در حالي که مسئولان باشگاه استقلال کار پيوستن فرهاد مجيدي به اين تيم را تمام شده مي دانند اما اين بازيکن با سه باشگاه عجمان، دبي و الوصل امارات مذاکراتي را انجام داده و منتظر پاسخ نهايي آنهاست.

اين در حالي است که مدير عامل باشگاه استقلال کار مجيدي براي حضور در اين تيم را 80 درصد تمام شده اعلام کرده است اما مجيدي هنوز منتظر پاسخ اين سه تيم اماراتي است. روز يکشنبه پايان زمان ثبت قرارداد بازيکناني نظير فرهاد مجيدي است که فصل گذشته خارج از ايران بازي کرده اند.
-----------------


مديرعامل باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: قلعه‌نويي مصاحبه مجيدي را از ياد برده و فردا او را هم استقلالي خواهم کرد.
[فتح‌الله‌زاده:فردا هم مجيدي استقلالي‌ مي‌شود]

علي فتح‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: خدا را شکر مي‌کنم اين توفيق را به ما داد که تيم‌مان را تکميل کنيم. امروز رضايتنامه نکونام را از باشگاه اوساسونا گرفتيم و همانطور که به هواداران قول داده بودم کار را تمام کرديم و اميدواريم در ليگ برتر با همت بچه‌ها نتايج خوبي کسب کنيم.وي با اشاره به وضعيت مجيدي گفت: فردا با اين بازيکن قرارداد مي‌بنديم و اگر تمام کارها درست شود او هم استقلالي خواهد شد.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که تکليف اسپانسر تيم شما چه شد، گفت: متاسفانه دوستان، زمان را از ما گرفتند و کار ما عقب افتاد اما در اين بين من به کارهاي ديگر رسيدم و قرارداد 14 بازيکن را تمديد کردم. همين مسائل باعث شد زمان را از دست بدهيم اما اگر خدا بخواهد پس از اينکه فردا قرارداد فرهاد مجيدي را بستم از روز دوشنبه ظرف سه روز اسپانسر تيم را مشخص خواهم کرد.وي با انتقاد از عملکرد برخي مسئولان استقلال گفت: اولين چک آقايان برگشت خورد و وقتي اولين چک برگشت مي‌خورد معلوم است که بعدها دچار مشکل خواهيم شد.

خبرنگاري پرسيد فرهاد مجيدي با اتفاقاتي که در اين چند وقت اخير رخ داده چند درصد استقلالي‌ مي‌شود که فتح‌الله‌زاده گفت: اگر مشکل کمبود جا حل شود، مجيدي صد در صد استقلالي است و حتي اگر يک درصد نتوانيم او را به خدمت بگيريم با او قرارداد مي‌بنديم و از نيم فصل براي ما بازي خواهد کرد.

وي گفت: پشت پرده‌اي وجود ندارد و به همين خاطر است که هواداران به من احترام مي‌گذارند. امروز يک روزنامه نوشته بود در جشن باشگاه استقلال حتي يک بار هم اسم فتح‌الله‌زاده نيامده اما آنهايي که در جشن بودند ديدند که وقتي تصاوير من پخش مي‌شد، هواداران دست مي‌زدند. من به هواداران دروغ نمي‌گويم و با نظر قلعه نويي با مجيدي صحبت کردم و خودش قبول کرد که مجيدي به استقلال بيايد. با زبان روزه به شما مي‌گويم وقتي سرمربي تيم اعلام آمادگي کرد، مذاکراتم را با مجيدي شروع کردم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه به نظر مي‌رسد قلعه نويي از مصاحبه مجيدي ناراحت باشد، گفت: آن مصاحبه از دل امير پاک شده و خود او در دفترم گفت فرهاد مجيدي را مي‌خواهم و با او قرارداد ببنديد. اگر اين گونه مسائل باشد و اگر خداي ناکرده بخواهم بازيکن را به تيمم تحميل کنم بعدها تيم دچار مشکل مي‌شود و آن زمان دودش به چشم خودم مي‌رود. اتفاقا قلعه نويي الان مي‌ترسد که مجيدي به استقلال نيايد و آنوقت همه چيز به گردن ايشان بيفتد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود شما سر جباري و مجيدي با يکديگر معامله کرده‌ايد، اظهار داشت: ما اينجا معامله نداريم. من رئيس باشگاه هستم و حق دارم دو سه بازيکن را اضافه کنم اما اينگونه مسائل درست نيست و وقتي بخواهم به زور کاري انجام دهم به آن فکر مي‌کنم و به اين نتيجه خواهم رسيد که در پايان به ضرر تيم است.

وي در خصوص اينکه شايعاتي پيرامون حذف کيانوش رحمتي از فهرست استقلال شنيده مي‌شود،‌ گفت: احتمال دارد اين بازيکن را از فهرست کنار بگذاريم اما اگر اين اتفاق هم بيفتد، از نيم فصل در خدمت رحمتي خواهيم بود.

فتح‌الله‌زاده در پايان در مورد اينکه چرا تمرينات اين تيم چرا برخلاف نظر مسئولان فدراسيون فوتبال قبل از افطار برگزار مي‌شود، عنوان کرد: متاسفانه زمين تمرين پيدا نکرديم و نمي‌توانيم بدون زمين تمرين پا به مسابقات بگذاريم اما قول مي‌دهيم تمام مسائل ماه مبارک رمضان و روزه داري را رعايت کنيم و روزه‌داري را فداي فوتبال نخواهيم کرد. پس از پيدا کردن زمين تمرين، تمرينات را به بعد از افطار موکول مي‌کنيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل